کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلد ایست گوشی‌ اندرویدی ارزان‌قیمت شبیه آیفون معرفی کرد

کمپانی‌های بزرگ و کوچک چینی سعی می‌کنند محصولاتی شبیه به آیفون ارائه کنند. این محصولات علاوه بر طراحی ظاهری، از رابط کاربری شبیه آیفون‌های اپل برخوردارند. گلد ایست هم یکی از این شرکت‌ها است که در ساخت محصول جدیدش از آیفون الگوبرداری کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ معمولا کمپانی‌های چینی با کپی‌برداری از طراحی آیفون، تلفن‌های اندرویدی ارائه می‌کنند. در نمایشگاه CES اخیر، کمپانی گلد ایست گوشی هوشمندی از این نوع معرفی کرد.

نام تلفنی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، Gold-East MS937 است و شباهت زیادی به آیفون 6 دارد. همه جزئیات در طراحی این تلفن، از اندازه حاشیه نمایشگر تا نوار طلایی‌رنگ دور آن، آیفون اپل را تداعی می‌کند.

حتی دکمه Home این تلفن هم گرد و دایره‌ای است. گلد ایست MS937 شباهت‌های بسیاری به آیفون 6 دارد، ولی قیمت آن بسیار پایین‌تر از محصول اپل و تنها ۱۱۵ دلار است.

gold-east

مشخصات سخت‌افزاری این تلفن دلیلی بر قیمت پایین آن خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه ۵ مگاپیکسل است که کیفیتی به مراتب پایین‌تر از دوربین ۸ مگاپیکسلی آیفون 6 یا تلفن‌های رده بالای اندرویدی ارائه می‌کند. نمایشگر آن هم fullHD نیست و از یک صفحه نمایش 720p بهره می‌برد. همچنین این دستگاه از نسل چهارم ارتباط موبایل (4G) پشتیبانی نمی‌کند.

گلد ایست تنها کمپانی چینی نیست که از طراحی سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری آیفون کپی برداری می‌کند، حتی کمپانی‌های بزرگ چینی دیگری چون لنوو و هواوی هم سعی می‌کنند با طراحی ظاهری شبیه به آیفون و اعمال تغییراتی در رابط کاربری اندروید، تا حد امکان محصولی مشابه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل ارائه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24729 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/30 تعداد مشاهده: 1473
سافت گذر